Cześć!
Nazywamy się Pola Kryża i Dariusz Woźniczka. Jesteśmy właścicielami Akademii Wspinania climb2change. Za pośrednictwem serwisu pod adresem https://climbingacademy.pl/ możesz zarezerwować kurs lub wyjazd.
Cieszymy się, że jesteś!
Poniżej znajdziesz regulamin sklepu Akademii Wspinania climb2change oraz sposobu rezerwacji Kursów i Wyjazdów, w którym zawarte zostały informacje m.in. o sposobie złożenia zamówienia i zawarcia umowy, płatnościach dostępnych w sklepie, procedurze odstąpienia od umowy czy postępowaniu reklamacyjnym.
Warunki Uczestnictwa w Kursach znajdziesz TUTAJ.
Ogólne Warunki Uczestnictwa (OWU) w Wyjazdach znajdziesz TUTAJ.
Przed rozpoczęciem korzystania z serwisu internetowego, każdy z użytkowników jest zobowiązany zapoznać się z postanowieniami niniejszego Regulaminu oraz Polityki Prywatności. Regulamin ten jest bardzo długi, dlatego łap skrót tego, co najważniejsze.
Sklep należy do climb2change. W każdej chwili możesz skontaktować się z nami, wysyłając wiadomość na adres e-mail: sklep.climb2change@gmail.com
- Aby robić zakupy w serwisie, nie musisz zakładać konta.
- Opłaty rezerwacyjne i I raty za wyjazdy są bezzwrotne. Przed wydarzeniem, w czasie jego organizacji oraz przebiegu Akademia Wspinania climb2change ponosi koszty niezależne od ilości uczestników w grupie. Z tego powodu opłaty te nie podlegają zwrotowi w żadnej części. Jest to kwota odpowiadająca ponoszonym kosztom niezależnym do przyjazdu uczestnika na imprezę.
- Można bezpłatnie zmienić termin kursu do 30 dni przed jego rozpoczęciem.
- Płatności są realizowane przez zewnętrzne serwisy oraz poprzez tradycyjne przelewy bankowe.
- Mamy kilka produktów, które znajdziesz w naszej ofercie, ale zakupisz je na stronie dostawcy. Są to np. szkolenia online.
- Twoje dane są u nas bezpieczne. Przekazujemy je tylko w celu świadczenia usług. Szczegóły znajdziesz niżej oraz w Polityce Prywatności.
- Nie musisz zapisywać się do #mountainlettera składając zamówienie – nie zostaniesz do niego automatycznie dodany. Dodamy Cię do niego po zakończeniu Kursu, co umożliwi nam wysłanie do Ciebie dodatkowych materiałów edukacyjnych. Możesz się wypisać w dowolnym momencie.
Pozdrawiamy i życzymy udanych zakupów!
#CliimbYourDreams
Pola i Darek
REGULAMIN SERWISU
- Niniejszy regulamin (dalej jako „Regulamin”) określa zasady korzystania serwisu dostępnego pod adresem climbingacademy.pl w celu rezerwacji Kursu lub imprezy turystycznej lub zrobienia zakupów w sklepie (dalej jako „Serwis”).
- Administratorem strony jest Grupa climb2change, czyli:
- Szkoła Górska c2c Sp. Z o.o. z siedzibą w Tłuczań, ul. Zagrodniki 104, 34-114 Brzeźnica, wpisaną do rejestru przedsiębiorców przez sąd rejonowy w Krakowie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Sądu Rejonowego dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, pod numerem KRS: 0001066810, NIP 5512662965, kapitał zakładowy 5000 zł.
adres e-mail: sklep.climb2change@gmail.com, tel.: 668128651 (dalej jako „Administrator”).
I. DEFINICJE
Na potrzeby niniejszego regulaminu, przyjmuje się następujące znaczenie poniższych pojęć:
- Formularz zamówienia – formularz Sklepu lub inny formularz, za pomocą którego, Klient może złożyć Zamówienie i zrealizować Umowę Sprzedaży.
- Grupa climb2change – właściciel Serwisu.
- Konto – indywidualny profil, który zostanie dla Ciebie utworzony, jeśli zaistnieje taka potrzeba i Klient wyrazi na to zgodę.
- Konsument – osoba fizyczna, zawierająca ze Sprzedawcą umowę niezwiązaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Kupujący – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub ułomna osoba prawna, osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą.
- Mountainletter – nazwa własna newslettera, czyli usługi elektronicznej pozwalającej Użytkownikowi serwisu na otrzymywanie na podany adres e-mail lub Messenger bezpłatnych informacji od Usługodawcy oraz treści marketingowych po wyrażeniu odpowiedniej zgody.
- Operator płatności – Przelewy24 należące do PayPro S.A., ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000347935, NIP: 779 236 98 87 – w celu obsługi systemu płatności i transakcji elektronicznych, lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Senatorskiej 18, wpisany pod numerem KRS 0000025237 do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, numer NIP: 526 021 50 88, – w celu obsługi systemu płatności i transakcji elektronicznych
- Podróżny – każdy, kto chce zawrzeć umowę lub jest uprawniony do podróżowania na podstawie Umowy.
- Produkt lub Produkt elektroniczny – towary i materiały zakupione lub dostępne w Sklepie, w tym także usługi oraz materiały wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej dostępne w ramach Sklepu, przeznaczone do sprzedaży, w szczególności, w szczególności nagrania audio i video, e-booki, dokumenty elektroniczne, materiały udostępnione na podstronach Sklepu, szkolenia, konsultacje, usługi indywidualne, a także produkty fizyczne. Produkty są sprzedawane odpłatnie, chyba, że wyraźnie zastrzeżono inaczej.
- Regulamin – niniejszy regulamin, dostępny pod adresem https://climbingacademy.pl/regulamin/
- Serwis: Strona internetowa działająca pod adresem https://climbingacademy.pl/
- Sklep: platforma sprzedażowa prowadzona przez Usługodawcę w ramach Serwisu, za której pośrednictwem Klient może kupić Produkt lub Usługę.
- System Rezerwacji – internetowy system rezerwacji Imprez udostępniony Użytkownikowi w Serwisie.
- Kurs – kurs prowadzony wg. Ustalonego programu o charakterze otwartym lub zamkniętym, odpłatnym lub nieodpłatnym.
- Uczestnik – Klient uczestniczący w Szkoleniu.
- Umowa – zamówienie na Kurs, Wyjazd lub Wydarzenie oferowanie w serwisie złożone przez Klienta poprzez wypełnienie odpowiedniego formularza wraz z akceptacją niniejszego Regulaminu.
- Umowa zawarta na odległość– umowa zawarta z Klientem w ramach Sklepu, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
- Usługodawca: Grupa climb2change
- Użytkownik – osoba korzystająca z Serwisu – osoba fizyczna, która posiada pełną zdolność do czynności prawnych; osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, korzystająca z Serwisu. Użytkownikiem Serwisu może być także osoba, która nie posiada pełnej zdolności do czynności prawnych, za zgodą opiekuna prawnego.
- Wyjazd – impreza turystyczna, której organizatorem jest Usługodawca.
- Wydarzenie – szkolenie, kurs, warsztat, obóz, wyjazd, impreza turystyczna lub jakiekolwiek inne spotkanie, niezależnie od tego, czy ma charakter otwarty czy zamknięty, odpłatny, czy nieodpłatny, organizowane przez Sprzedającego.
- Zamówienie – czynność, oświadczenie woli Klienta zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą i spełnienia świadczenia na rzecz Klienta, na warunkach wskazanych w niniejszym Regulaminie.
II. DANE KONTAKTOWE
- Serwis internetowy jest dostępny w domenie https://climbingacademy.pl/ i na odpowiednich podstronach oraz jest prowadzony przez Sprzedawcę.
- Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresu poczty elektronicznej sklep.climb2change.pl@gmail.com i formularza kontaktowego dostępnego w ramach Serwisu.
III. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Regulamin określa rodzaje i zakres usług świadczonych przez Serwis, zasady ich świadczenia oraz warunki korzystania z Serwisu, zasady składania Zamówień, zawierania Umów oraz dokonywania reklamacji w ramach Serwisu.
- Regulamin określa prawa i obowiązki Użytkowników, w tym zarówno osób dokonujących Rezerwacji, jak i podejmujących inne działania w Serwisie a także prawa i obowiązki Sprzedawcy.
- Każdy Użytkownik z chwilą podjęcia czynności zmierzających do korzystania z Serwisu, zobowiązany jest do przestrzegania niniejszego Regulaminu. Akceptacja jego warunków jest równoznaczna ze zgodą na zawarcie umowy z Administratorem o świadczenie usług drogą elektroniczną.
- Warunkiem złożenia Zamówienia w Serwisie przez Klienta jest zapoznanie się z Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie składania Zamówienia.
- Aktualne opisy Wydarzeń zawarte w ofercie Grupy climb2chnage zamieszczonej w Serwisie Internetowym nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu Cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia Umowy.
IV. ZASADY KORZYSTANIA Z SERWISU
- Do dokonania zakupu za pośrednictwem Sklepu nie jest konieczne spełnienie szczególnych warunków technicznych przez komputer lub inne urządzenie Kupującego. Wystarczające są:
- Komputer lub inne urządzenie mobilne z dostępem do Internetu,
- Standardowy system operacyjny np. Windows, mac lub Linux,Odpowiednio skonfigurowana, aktualna wersja przeglądarki internetowej obsługująca pliki typu cookies,
- Aktywne i odpowiednio skonfigurowane konto poczty e-mail,
- Kupujący nie może dokonać zakupu w Sklepie anonimowo ani pod pseudonimem,
- Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym, w szczególności poprzez przesyłanie takich treści za pośrednictwem formularzy dostępnych w Sklepie.
- Wszystkie ceny podane w Sklepie są cenami brutto.
- Wszystkie materiały znajdujące się w serwisie są chronione prawem autorskim. Materiały te można kopiować i przechowywać oraz drukować wyłącznie na własne potrzeby (w celach niekomercyjnych). Administrator nie zezwala na jakiejkolwiek rozpowszechnianie tak skopiowanych materiałów na wszystkich polach eksploatacji zgodnie z ustawą o prawie autorskim.
V. RODZAJE I ZAKRES USŁUG
- W Serwisie zwarte są informacje o Produktach i Usługach podane na stronach internetowych Serwisu, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią one zaproszenie do zawarcia Umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
- Przedmiotem sprzedaży są Wydarzenia, Kursy, Imprezy i inne spotkania znajdujące się w aktualnej ofercie handlowej, prezentowane na stronie pod adresem climbingacademy.pl
- Składnikami oferty Wydarzeń są: rodzaj Wydarzenia, termin Wydarzenia oraz cena Wydarzenia.
- Serwis Internetowy umożliwia Użytkownikowi m.in: Zapoznanie się z Warunkami uczestnictwa w Kursach i Wyjazdach, Rezerwacje Wydarzeń czy zgłoszenie chęci otrzymywania informacji marketingowych za pomocą e-mail.
- W Serwisie świadczone są Usługi umożliwiające dokonanie Rezerwacji oraz zawarcie Umowy.
- Administrator umożliwia Użytkownikowi za pośrednictwem Serwisu m.in:
- zapoznanie się z Warunkami Uczestnictwa;
- zapoznanie się z Regulaminem Serwisu;
- zapoznanie się z Polityką Prywatności;
- zapoznanie się z opisami Imprez Turystycznych;
- przejście do Systemu Rezerwacji;
- sprawdzenie adresu i danych kontaktowych Administratora;
- przesłanie wiadomości/zapytania do Administratora za pośrednictwem Formularza Kontaktowego;
- System Rezerwacji pozwala Użytkownikowi m.in. na:
- dokonanie Rezerwacji na określone usługi turystyczne dostępne w ramach Imprezy wraz z wprowadzeniem danych Uczestników;
- zapoznanie się z Warunkami Uczestnictwa;
- zapoznanie się z Regulaminem Serwisu;
- zapoznanie się z Polityką Prywatności;
- dokonanie Płatności.
VI. USŁUGI ŚWIADCZONE DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
- Za pośrednictwem Serwisu Sprzedawca świadczy na rzecz Kupującego usługi drogą elektroniczną.
- Podstawową usługą świadczoną drogą elektroniczną na rzecz Kupującego przez Sprzedawcę jest umożliwienie Kupującemu złożenia zamówienia w Sklepie prowadzącego do zawarcia ze Sprzedawcą umowy.
- Złożenie zamówienia w Serwisie możliwe jest, bez konieczności posiadania konta w Sklepie lub z koniecznością jego założenia.
- W przypadku założenia konta w Serwisie, Sprzedawca świadczy również na rzecz Kupującego usługę drogą elektroniczną polegającą na założeniu i utrzymywaniu konta użytkownika w Platformie. W koncie przechowywane są dane Kupującego oraz historia korzystania z Platformy. Kupujący loguje się do Konta z wykorzystaniem swojego adresu e-mail oraz zdefiniowanego przez siebie hasła.
- Założenie konta w Serwisie odbywa się poprzez wypełnienie i przesłanie, za pomocą automatycznego mechanizmu Sklepu, formularza rejestracyjnego. Kupujący może w każdej chwili usunąć konto, przesyłając stosowne żądanie do Sprzedawcy. Usunięcie konta nie spowoduje usunięcia danych o złożonych zamówieniach z wykorzystaniem konta.
- Jeżeli Kupujący zdecyduje się zapisać do MountainLettera, Sprzedawca świadczy również na rzecz Kupującego usługę drogą elektroniczną polegającą na przesyłaniu Kupującemu wiadomości e-mail zawierających informacje o nowościach, promocjach, produktach lub usługach Sprzedawcy. Zapis do MountainLettera odbywa się poprzez wypełnienie i przesłanie formularza zapisu do MountainLettera lub poprzez zaznaczenie stosownego checkboxa w procesie składania zamówienia. Kupujący może w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania MountainLettera, klikając w przycisk służący do rezygnacji widoczny w każdej wiadomości przesyłanej w ramach MountainLettera lub przesyłając stosowne żądanie do Sprzedawcy.
- Usługi świadczone są drogą elektroniczną na rzecz Kupującego nieodpłatnie. Odpłatne są natomiast umowy sprzedaży.
- W celu zapewnienia bezpieczeństwa Kupującemu i przekazania danych w związku z korzystaniem z Serwisu, Sprzedawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji danych osobowych przez osoby nieuprawnione.
- Sprzedawca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego funkcjonowania Serwisie. Kupujący powinien poinformować Sprzedawcę o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu Serwisu.
- Wszelkie reklamacje związane z funkcjonowaniem Serwisu, Kupujący może zgłaszać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail sklep.climb2change.pl@gmail.com W reklamacji Kupujący powinien podać imię i nazwisko, adres do korespondencji, a także rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Serwisu. Sprzedawca będzie rozpatrywać wszelkie reklamacje w terminie do 14 dni od otrzymania reklamacji i poinformuje Klienta o jej rozstrzygnięciu na adres e-mail składającego reklamację.
VII. SKŁADANIE ZAMÓWIENIA
Istnieją trzy sposoby składania zamówienia i rezerwacji Kursów i Wyjazdów.
Zamówienie poprzez sklep:
- Kupujący może złożyć zamówienie w Sklepie, jako gość.
- Złożenie zamówienia w Sklepie odbywa się poprzez wypełnienie formularza zamówienia po uprzednim dodaniu do koszyka interesujących Kupującego Wydarzeń.
- Jednorazowo można zamówić jedno Wydarzenie w wybranym terminie, tylko dla jednego uczestnika, który jest pełnoletni.
- Osoby niepełnoletnie, ale takie, które ukończyły 16 lat, mogą zostać zgłoszone przez opiekunów.
- Podanie daty urodzenia jest niezbędne do weryfikacji wieku uczestnika szkolenia.
- Jeśli osobą zamawiającą jest Klient inny niż osoba, która bierze udział w Wydarzeniu, należy poinformować o tym Sprzedawcę poprzez uzupełnienie wymaganych w formularzu pól.
- W formularzu konieczne jest podanie danych niezbędnych do realizacji zamówienia. Na etapie składania zamówienia następuje również wybór metody płatności za zamówienie. Warunkiem złożenia zamówienia jest akceptacja Regulaminu, z którym Kupujący powinien uprzednio się zapoznać. W razie jakichkolwiek wątpliwości dotyczących regulaminu, Kupujący może skontaktować się ze Sprzedawcą.
- Wnoszona opłata za szkolenie jest opłata organizacyjną i nie podlega zwrotom.
- W trakcie składania Zamówienia – do momentu kliknięcia w przycisk „Zamawiam i płacę” – Klient ma możliwość modyfikacji podanych przez siebie danych osobowych oraz danych w zakresie wybranych przez siebie Produktów, jak również, co do formy płatności.
- Proces składania zamówienia kończy kliknięcie w przycisk finalizujący zamówienie. Kliknięcie w przycisk finalizujący zamówienie stanowi oświadczenie woli Kupującego prowadzące do zawarcia ze Sprzedawcą umowy sprzedaży i/lub o dostarczenie treści cyfrowych.
- Umowa sprzedaży i/ lub o dostarczenie treści cyfrowych sprzedaży zostaje zawarta w języku polskim w treści zgodnej z Regulaminem. Umowę Sprzedaży traktuje się, jako zawartą z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa w ust. 11 niniejszego paragrafu
- Klient dokonując kliknięcia w przycisk „Zamawiam i płacę”, ma świadomość, iż zawarcie umowy związane jest z obowiązkiem uiszczenia należnej Sprzedawcy zapłaty.
- Po kliknięciu w przycisk finalizujący zamówienie Kupujący zostanie przekierowany do bramki płatności, zgodnie z wybraną metodą płatności. Po skutecznym dokonaniu płatności, Kupujący zostanie zwrotnie przekierowany na stronę Sklepu z potwierdzeniem zamówienia. Z tą chwilą umowę uważa się za zawartą pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą. Potwierdzenie zawarcia umowy zostanie przesłane Kupującemu na adres e-mail podany w formularzu zamówienia.
- W formularzu zamówienia Kupujący musi podać prawdziwe dane osobowe. Kupujący ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia w sytuacji, gdy Kupujący podał nieprawdziwe dane lub gdy dane te budzą uzasadnione wątpliwości Sprzedawcy, co do ich poprawności. W takim przypadku Kupujący zostanie poinformowany telefonicznie lub poprzez pocztę elektroniczną o wątpliwościach Sprzedawcy. W takiej sytuacji Kupującemu przysługuje prawo wyjaśnienia wszelkich okoliczności związanych z weryfikacją prawdziwości podanych danych. W przypadku braku danych pozwalających Sprzedawcy na podjęcie kontaktu z Kupującym, Sprzedawca udzieli wszelkich wyjaśnień po podjęciu kontaktu przez Kupującego.
- Kupujący oświadcza, że wszelkie dane podane przez niego w formularzu zamówienia są prawdziwe, natomiast Sprzedawca nie jest zobowiązany do weryfikowania ich prawdziwości i poprawności, choć posiada takie uprawnienie zgodnie z ust. 7 powyżej.
- Rozliczenia płatności za Kurs zakupiony przez Sklep następuje e-przelewem, kartą kredytową, systemem Masterpass, PayPal lub innym sposobem i przeprowadzane są za pośrednictwem operatora płatności – mBank S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Senatorskiej 18, wpisany pod numerem KRS 0000025237 do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, numer NIP: 526 021 50 88, – w celu obsługi systemu płatności i transakcji elektronicznych.
Zamówienie poprzez formularz rezerwacyjny
- Jednorazowo można zamówić jedno Szkolenie w wybranym terminie, tylko dla jednego uczestnika, który jest pełnoletni. Osoby niepełnoletnie, ale takie, które ukończyły 16 lat, mogą zostać zgłoszone przez opiekunów.
- Podanie daty urodzenia jest niezbędne do weryfikacji wieku uczestnika szkolenia.
- Wstępna rezerwacja następuje wyłącznie poprzez prawidłowe wypełnienie Formularza zgłoszeniowego na stronie Akademii Wspinania climb2change, podanie niezbędnych danych oraz akceptację postanowień Regulaminu dostępnego na stronie https://climbingacademy.pl/regulamin/ poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w formularzu. Jeśli rezerwacja dokonywana jest poprzez e-mail, osoba zgłaszająca się ma obowiązek zapoznać się z regulaminem. W razie jakichkolwiek wątpliwości dotyczących regulaminu, Kupujący może skontaktować się ze Sprzedawcą.
- Podczas wysyłania zgłoszenia przez formularz, Klient, dokonując kliknięcia w przycisk „Wyślij”, ma świadomość, iż zawiera umowę sprzedaży, a zawarcie umowy związane jest z obowiązkiem uiszczenia należnej Sprzedawcy zapłaty.
- Potwierdzenie zawarcia umowy zostanie przesłane Kupującemu na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym, jako przyjęcie Wstępnej rezerwacji od Uczestnika kursu.
- Po kliknięciu w przycisk „Wyślij” Klient ma obowiązek uiszczenia opłaty rezerwacyjnej.
- Wpłacenie opłaty rezerwacyjnej oznacza akceptację Regulaminu.
- Pełna rezerwacja następuje po wpłacie opłaty organizacyjnej w terminie 1 dnia od dnia przesłania zgłoszenia. Wpłata ma być dokonana bezpośrednio na konto organizatora kursu. Numer konta do wpłaty zostanie podany w wiadomości z potwierdzeniem wstępnej rejestracji na kurs. W tytule przelewu należy podać imię i nazwisko oraz data wydarzenia. Po zaksięgowaniu wpłaty zostaje wysyłana wiadomość e-mail do Uczestnika kursu z potwierdzeniem rezerwacji oraz informacjami organizacyjnymi. Po upływie terminu zapłaty nieopłacona rezerwacja zostaje anulowana.
- Wnoszona opłata za szkolenie jest opłata organizacyjną i nie podlega zwrotom.
- W formularzu zamówienia Kupujący musi podać prawdziwe dane osobowe. Kupujący ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia w sytuacji, gdy Kupujący podał nieprawdziwe dane lub gdy dane te budzą uzasadnione wątpliwości Sprzedawcy, co do ich poprawności. W takim przypadku Kupujący zostanie poinformowany telefonicznie lub poprzez pocztę elektroniczną o wątpliwościach Sprzedawcy. W takiej sytuacji Kupującemu przysługuje prawo wyjaśnienia wszelkich okoliczności związanych z weryfikacją prawdziwości podanych danych. W przypadku braku danych pozwalających Sprzedawcy na podjęcie kontaktu z Kupującym, Sprzedawca udzieli wszelkich wyjaśnień po podjęciu kontaktu przez Kupującego.
- Kupujący oświadcza, że wszelkie dane podane przez niego w formularzu zamówienia są prawdziwe, natomiast Sprzedawca nie jest zobowiązany do weryfikowania ich prawdziwości i poprawności, choć posiada takie uprawnienie zgodnie z ust. 7 powyżej.
- Rozliczenia płatności za Kurs w przypadku tej metody rezerwacji następuje przez tradycyjny przelew bankowy.
Zamówienia za pośrednictwem Systemu Rezerwacji.
- W celu dokonania Rezerwacji Użytkownik wybiera opcję „Zapisz się” dostępną w opisie Imprezy Turystycznej. Następnie za pośrednictwem Systemu Rezerwacji w odpowiednich polach formularza podaje dane osobowe: imię i nazwisko, datę urodzenia oraz dane kontaktowe: adres, telefon kontaktowy, adres e-mail osoby rezerwującej oraz dane osobowe i dane kontaktowe pozostałych Uczestników, dla których dokonuje Rezerwacji Imprezy
- Warunkiem niezbędnym do założenia Rezerwacji, jest ukończenie przez Użytkownika 18 (słownie: osiemnastu) lat oraz posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych.
- Możliwość Rezerwacji dotyczy Imprez Turystycznych, w opisie których opcja „Zapisz się” jest aktywna. W razie wątpliwości co do dostępności Imprezy Turystycznej Użytkownik proszony jest o kontakt z Administratorem.
- Rezerwacja następuje po potwierdzeniu przez Uczestnika, że zapoznał się niniejszym Regulaminem, Warunkami Uczestnictwa oraz Polityką prywatności. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za skutki podania nieprawdziwych lub niepełnych informacji przez Uczestnika.
- Po potwierdzeniu Rezerwacji przez Administratora w postaci wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa z Uczestnikiem. Umowa zawierana jest w postaci elektronicznej. Uczestnik przez dokonanie wpłaty ceny Imprezy Turystycznej (części lub całości) akceptuje warunki Umowy. Szczegółowe warunki zawarcia Umowy w szczególności dotyczące płatności, praw i obowiązków Uczestników, reklamacji, rezygnacji z Imprezy Turystycznej lub zmiany terminu określone są w Warunkach Uczestnictwa.
- Warunki i sposoby płatności są dostępne w podsumowaniu Rezerwacji w Systemie Rezerwacji oraz wiadomości e-mail od Administratora.
- Rozliczenia płatności za Imprezę Turystyczną e-przelewem, kartą kredytową, systemem Masterpass, PayPal lub innym sposobem, przeprowadzane są za pośrednictwem serwisu przelewy24.pl. Przedmiotowe usługi świadczy PayPro Spółka Akcyjna z siedzibą w Poznaniu przy ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznaniu, wpisana do rejestru przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, numerem NIP 7792369887, o kapitale zakładowym wynoszącym 5 476 300,00 zł, w całości opłaconym oraz do rejestru krajowych instytucji płatniczych prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego pod numerem UKNF IP24/2014.
VIII. CENY I PŁATNOŚCI
- Ceny Produktów i Usług podawane są w złotych polskich (PLN) oraz w euro (EU).
- Wszystkie ceny podane na Serwisie są cenami brutto i zawierają podatek VAT.
- W zależności od Wydarzenia, są różne metody dokonania opłaty rezerwacyjnej: płatność tradycyjnym przelewem podczas zgłoszenia przez formularz rezerwacyjny lub opcją płatności płatność elektroniczna w Sklepie lub Serwisie Rezerwacyjnym.
- Płatności elektroniczne w Sklepie są obsługiwane przez operatora płatności – mBank S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Senatorskiej 18, wpisany pod numerem KRS 0000025237 do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, numer NIP: 526 021 50 88,
- Płatności poprzez system rezerwacji obsługiwane są przez Przelewy24 należące do PayPro S.A., ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000347935, NIP: 779 236 98 87
- Potwierdzenia zakupu Szkoleń są dostarczane nabywcy w formie potwierdzenia elektronicznego poprzez wysłanie e-maila z informacjami organizacyjnymi, najpóźniej w następnym dniu roboczym, po dniu, w którym zamówienie zostało złożone, a opłata organizacyjna uiszczona.
IX. DOSTAWA I WYKONANIE ZAMÓWIENIA
- Zamówienia można składać 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu.
- Warunkiem potwierdzenia rezerwacji jest uiszczenie wymaganej I raty w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia.
- Wniesiona I rata jest bezzwrotna. Przed wydarzeniem, w czasie jego organizacji oraz przebiegu Akademia Wspinania ponosi koszty niezależne od ilości uczestników w grupie. Z tego powodu wszelkie wpłacone kwoty nie podlegają zwrotowi w żadnej części. Jest to kwota odpowiadająca ponoszonym kosztom niezależnym do przyjazdu uczestnika na imprezę.
- Warunkiem realizacji Wydarzenia jest wpłata pozostałej kwoty odpowiednio dla danego rodzaju Wydarzenia, przed jego rozpoczęciem.
- Pozostałą kwotę należy uiścić przed Wydarzeniem. Informacja o terminie płatności za Wydarzenie jest przesyłana w odpowiedzi na zgłoszenie uczestnika.
X. PRAWA WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ
- Wszelkie informacje, dane i materiały udostępniane w ramach Serwisu są chronione prawami autorskimi, prawami do znaków towarowych, prawami do baz danych lub innymi prawami własności intelektualnej.
- Bezprawne rozpowszechnianie treści lub materiałów, o których mowa w ust. 1 powyżej, mogą skutkować odpowiedzialnością cywilną lub karną.
XI. ODSTĄPIENIE KONSUMENTA OD UMOWY
- Konsument, który zawarł ze Sprzedawcą umowę na odległość, ma prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia objęcia w posiadanie kupionych rzeczy (w przypadku umowy sprzedaży) albo w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy (w przypadku umowy o dostarczenie treści cyfrowych).
- Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
- Warunki umożlwiające Podróżnemu odstąpienie od Umowy o imprezę turyatyczną zawartej za pośrednictwem Serwisu oraz procedura odstąpienia następuje zgodnie z Warunkami Uczestnictwa w imprezie turystycznej.
- Warunki umożlwiające Uczestnikowi odstąpienie od Umowy o Szkolenie zawartej za pośrednictwem Serwisu oraz procedura odstąpienia następuje zgodnie z Warunkami Uczestnictwa w Kursie.
- Na podstawie art. 38 pkt 12 ustawy o prawach konsumenta Zamawiającemu nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy o świadczenie usług hotelarskich, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi.
- Aby odstąpić od umowy, Konsument musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia – na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną.
- Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy (zał. nr.1. do regulaminu), jednak nie jest to obowiązkowe.
- Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Konsumentowi prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- Konsument ma obowiązek zwrócić produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba, że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie produktu przed jego upływem
- Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
- W przypadku odstąpienia od umowy, Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, w tym najtańszy dostępny w Sklepie koszt dostarczenia produktów, (jeśli koszt pokrył Konsument) niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba, że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z formą zwrotu płatności.
- Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z produktu w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.
XII. DANE OSOBOWE I PLIKI COOKIES
Administratorem danych osobowych Kupującego jest Sprzedawca.
- Dane osobowe Kupującego przetwarzane są w następujących celach i w oparciu o następujące podstawy prawne:
- Zawarcie i wykonanie umowy – art. 6 ust. 1 lit. b RODO
- Realizacja obowiązków podatkowo-księgowych – art. 6 ust. 1 lit. c RODO
- Obrona, dochodzenia lub ustalenie roszczeń związanych z umową, co jest prawnie uzasadnionym interesem realizowanym przez Sprzedawcę – art. 6 ust. 1 lit. f RODO,
- Obsługa zapytań kierowanych przez Kupujących nieprowadzących jeszcze do zawarcia umowy, co jest prawnie uzasadnionym interesem realizowanym przez Sprzedawcę – art. 6 ust. 1 lit. f RODO,Wysyłka mountainlettera, po uprzednio wyrażonej zgodzie – art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
- Szczegóły dotyczące przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystywania plików cookies znajdują się w polityce prywatności dostępnej pod adresem https://climbingacademy.pl/polityka-prywatnosci
XIII. ROZSTRZYGANIE SPORÓW
- W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.
- Sprzedawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku z zawartymi umowami w Serwisie w pierwszej kolejności negocjacjom, a kolejno postępowaniu mediacyjnym. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu.
- Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Między innymi, Konsument ma możliwość:
- Zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy,
- Zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Kupującym a Sprzedawcą,
- Skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.
- Bardziej szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument może szukać na stronie internetowej http://polubowne.uokik.gov.pl.
- Konsument może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, przepisy Ustawy o prawach konsumenta oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
XIV. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania oraz odwoływania ofert, promocji oraz do zmiany cen w Serwisie bez uszczerbku dla praw nabytych przez Kupującego, w tym w szczególności warunków umów zawartych przed dokonaniem zmiany.
- Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w Regulaminie. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się Regulamin obowiązujący w dacie zawarcia umowy.
- Wszelkie spory związane z umowami zawieranymi za pośrednictwem Sklepu będą rozpatrywane przez polski sąd powszechny właściwy ze względu na miejsce stałego wykonywania działalności gospodarczej przez Sprzedawcę. Postanowienie to nie znajduje zastosowania do Konsumentów, w przypadku, których właściwość sądu rozpatrywana jest na zasadach ogólnych. Począwszy od 01.07.2020 r. postanowienie to nie znajduje również zastosowania do osoby fizycznej zawierającej ze Sprzedawcą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej – w przypadku takiej osoby właściwość sądu rozpatrywana jest na zasadach ogólnych.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 01.12.2023 r. Poprzedni regulamin znajduje się TUTAJ.
Regulamin obowiązuje od dnia 15.01.2024.
Warunki uczestnictwa w kursach organizowanych przez climb2change znajdują się TUTAJ.
Poprzedni Regulamin znajduje się TUTAJ